نکات مفید زیبایی

جوملا! 2.5 ادامه توسعه فریم ورک جوملا و سیستم مدیریت محتوا .

با مدیر سایت در حال حاضر به طور کامل MVC ، توانایی برای کنترل نگاه خود را و مدیریت از افزونهها در حال حاضر کامل است.
کار با استایل های قالب های مختلف و را باطل همان نمایش ، ایجاد طراحی شما می خواهید راحت تر از آن تا به حال شده است. محدود کردن حمایت به PHP 5.2.4 و بالاتر باعث جوملا سبکتر و سریعتر از همیشه است . فایل های زبان در حال حاضر می تواند بازنویسی شود بدون داشتن تغییرات خود را درارتقاء از دست داده است . با مناسب کاربران شما پسوند تنها با یک کلیک به روز رسانی .
لیست های کنترل دسترسی در حال حاضر با استفاده از یک سیستم جدید برای جوملا توسعه گنجانیده شده است. سیستم با توسعه دهندگان در ذهن طراحی شده است، پس از آن آسان است به پسوند خود را به عنوان سمبل . کتابخانه مجموعه های تو در تو به شما اجازه می دهد به عنوان سمبل دسته بی نهایت عمیق است ، اما همچنین برای استفاده از مجموعه های تو در تو در یک تنوع از راه های دیگر .
کتابخانه فرم های جدید باعث ایجاد انواع تعامل کاربر ساده . می توان گفت در واقع 1.3 یک چارچوب بسیار انعطاف پذیر جاوا اسکریپت است که یک پیشرفت بزرگ در می توان گفت در واقع  فراهم می کند.
رویدادهای جدید در سراسر هسته را ادغام پلاگین های شما که در آن شما آنها را می خواهید یک ضربه محکم و ناگهانی .
جدایی از جوملا ! پروژه بستر های نرم افزاری جوملا ! پروژه سیستم مدیریت محتوا توسعه مداوم از رابط های برنامه کاربردی جدید، قدرتمند و بهبود مستمر از API های موجود امکان پذیر می سازد در حالی که حفظ ثبات سیستم مدیریت محتوا که میلیون ها نفر از طراحان سایت های اینترنتی و حرفه ای بر تکیه می کنند
.

Learn about:

جشنواره زمستان تا بهار